Vispārīgie jautājumi

Kādā ir SIA "De Mare Ad Mare Baltic" loma un atbildība viesnīcu rezervēšanas pakalpojumu sniegšanā tiešsaitē?

SIA "De Mare Ad Mare Baltic" jeb Aģentūra darbojas kā aģents jeb izplatītājs, kurš interneta vietnē www.demareadmare.lv vai www.demareadmare.eu izvieto Booking.com un HRS.com tiešsaites platformas, kurās visa veida īstermiņa naktsmītnes var reklamēt to numurus rezervējumiem un kurā apmeklētāji var veikt šādus rezervējumus. Īstermiņa izvietošana nozīmē izvietošanu, kas nepārsniedz 30 dienas. 

 

Aģentūra neuzņemas atbildību par Booking.com un HRS.com piedāvātajiem pakalpojumiem un sniegto informāciju par tiem, tos nepārstāv un nesniedz garantijas (noteiktas vai izrietošas) par piedāvāto pakalpojumu atbilstību vai kvalitāti. 

 

Pēc kādiem principiem darbojas Booking.com un HRS.com?

No brīža, kad veicat rezervējumu, Booking.com un HRS.com darbojas kā starpnieks starp naktsmītni un Jums, nododot rezervējuma informāciju atbilstošajai naktsmītnei un nosūtot jums apstiprinājuma e-pastu naktsmītnes vārdā. Vairāk informācijas par līguattiecību nodibināšanu, lūdzam skatīt Booking.com un HRS.com noteikumos. 

 

Vai rezervēšanas pakalpojumi ir par maksu?

Nē, rezervēšanas pakalpojumi ir bezmaksas, t.i., nedz Aģentūra, nedz Booking.com vai HRS.com no Jums neiekasēs pakalpojuma maksu un nepievienos papildu (rezervējuma) maksas numura cenai. Aģentūras un Booking.com vai HRS.com atlīdzība rodas no komisijas maksas daļas (procentos no numura cenas), kuru Booking.com vai HRS.com samaksā naktsmītne pēc viesu uzturēšanās (un samaksāšanas) naktsmītnē. 

 

Kas ir Booking.com? 

Uzņēmums Booking.com B.V., kas ir reģistrēts un atrodas Amsterdamā, Nīderlandē, no kurienes tas sniedz tiešsaistes naktsmītņu rezervējumu servisu ar mājas lapas palīdzību. 


Booking.com B.V.
Herengracht 597
1017 CE Amsterdama
Nīderlande
Tālrunis: +31 70 770 3884
Fakss: +31 20 712 5609
E-pasts: customer.service@booking.com 
Kamer van Koophandel Amsterdam (Amsterdamas Tirdzniecības palātas un industrijas komercreģistrs), faila numurs: 31047344
PVN reģistrācijas numurs: NL805734958B01
Nīderlandes Datu aizsardzības aģentūras reģistrācijas numurs: 1288246


Ciktāl to atļauj tiesību akti, nosacījumi un noteikumi un pakalpojumu nodrošināšana ir pārraudzīta un sastādīta saskaņā ar Nīderlandes likumdošanu, un jebkāda šo vispārējo noteikumu un nosacījumu pārkāpšana ir jāiesniedz Amsterdamas atbildīgajā tiesā, Nīderlandē. 


Jebkādu nosacījumu un noteikumu satura vai interpretācijas nepilnību gadījumā starp angļu valodas versiju un jebkuras citas valodas versiju, angļu valodas versija tiek piemērota, dominē un ir galēja.

 

Kas ir HRS.com?

HRS - HOTEL RESERVATION SERVICE ir visā pasaulē pieejams viesnīcu rezervācijas portāls gan privātpersonām, gan ceļojošiem uzņēmējiem ar vairāk nekā 250 000 viesnīcu datubāzi visās kategorijās 190 valstīs. Dibināts Vācijā 1972. gadā kā individuālais komersants, kopš 1977. gada darbojas kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību.


HRS - HOTEL RESERVATION SERVICE
Robert Ragge GmbH
Blaubach 32
50676 Cologne, Germany
Komercreģistra nodaļas adrese:
Amtsgericht Köln, reģ. Nr. 6099
Tālrunis: +49 221 2077 600 
E-pasts: office@hrs.de 
Galvenais birojs:
Ķelnē, 50676 Blaubach 32


Strīdu gadījumos ir piemērojami Vācijas normatīvie akti. Saistību izpildes vieta ir Ķelne. Personām, kam nav spēkā vispārēja Vācijas tiesu kompetence, spēkā ir Ķelnes tiesu kompetence. Citādi spēkā ir likumā paredzētā tiesas kompetence.

 

Vai Jūs nodrošināt komunikāciju ar Booking.com vai HRS.com?

Servisa vispārējā lietošana paredz, ka Jūs komunicējat ar Booking.com vai HRS.com un/vai naktsmītni patstāvīgi, jo mums nav pieejami Jūsu personas dati, kurus Jūs nododat tieši Booking.com vai HRS.com. Tas nozīmē, ka Jūs varat saņemt zvanus un/vai e-pasta vēstules, kas skar Jūsu rezervācijas, izmaiņas tajās un citas ar rezervācijām saistītās lietas, un Jums jābūt spējīgiem nodrošināt un uzturēt šo komunikāciju. 

 

Vai es varu Jums iesniegt pretenziju?

Ja Jums rodas kaut kāda veida pretenzijas un jautājumi, mēs iesākam tos risināt uz vietas vai, ja tas nav iespējams, nekavējoties sazināties ar Booking.com vai HRS.com klientu apkalpošanas dienestu pēc tā mājas lapā norādītā tālruņa numura vai rakstot uz e-pastu. Pretenziju apstrāde, cik tā ir paredzēta Booking.com vai HRS.com noteikumos, veicama Booking.com vai HRS.com noteiktajā kārtībā. Aģentūra nepieņem pretenzijas un nesniedz palīdzību šajos gadījumos, ja vien Klients un Aģentūra nenoslēdz īpašu līgumu par viesnīcu rezervēšanas pakalpojumu nodrošināšanu. 

 

Neskatoties uz iepriekšminēto, mēs iesakām sazināties ar mums pa tālruni vai e-pastu, ja Jums rodas problēmas saistībā ar viesnīcu rezervēšanas un izmitināšanas pakalpojumu saņemšanu. Lai gan mēs neuzņemamies pienākumu un atbildību to darīt, iespēju robežās mēs sniegsim Jums konsultācijas vai ārkārtas gadījumā palīdzēsim komunikācijā ar Pakalpojumu sniedzēju. 

Pieraksties mūsu jaunumiem:
Seko mums: Facebook Linked In В контакте

Sazinies ar mums
No 2021. gada 1. oktobra ieceļošanai Apvienotajā Karalistē ES pilsoņiem tiek atzīta tikai pase, ID kartes vairs netiks atzītas par derīgu ceļošanas dokumentu. Vairāk informācijas lūdzam skatīt mūsu vietnes ziņās.