Pasūtīšana un apmaksa
Vai Jūsu mājas lapā ir iespējams pasūtīt un apmaksāt ceļojumu?
Neapšaubāmi! Visu, kas ir nepieciešams, lai dotos ceļojumā (izņemot dažus gadījumus, kad ceļojumam ir nepieciešama iebraukšanas vīza un to nevar noformēt elektroniski), Jūs varat nokārtot, neizejot no mājām, biroja vai pat kafejnīcas. Jums ir vajadzīga tikai pieeja mūsu mājas lapai un elektroniskais pasts. Ceļojumam vajadzīgie dokumenti tiks aizsūtīti Jums uz elektronisko pastu.
Kas man jādara, lai pasūtītu ceļojumu?
Pasūtīšanas kārtība nedaudz atšķiras čarteru un līdzīgiem ceļojumiem, kad Jūs būtībā izvēlaties viesnīcu, un ekskursiju ceļojumiem, kad svarīgais ir ceļojumu programma. Bet katrā gadījumā pirmais solis būs izvelēties Jums piemēroto ceļojumu un tā datumu mūsu tiešsaites katalogā.
Čarteru un līdzīgie ceļojumi
Čarteru un līdzīgiem ceļojumiem pasūtīšanas veikšanai bez ceļojuma datuma Jums būtu jānoprecizē cilvēku skaits, tai skaitā būtu jānorada bērni un viņu vecums. Ja Jūs pasūtījāt viesnīcas booking.com, tad mūsu mājas lapā procedūra ir līdzīga. Jārēķinās ar to, ka katrai viesnīcai var būt savi noteikumi, līdz kādam vecumam ceļotājs uzskatams par bērnu. No tabulas Jūs varat izvelēties sev piemērotu numura veidu un ēdināšanu. Pa labi ar „+” vai „-” zīmēm Jūs izvēlaties nepieciešamo numuru skaitu. Nospiediet pogu „Tālāk” un atvērsies ceļojuma rezervēšanas kontakta forma.
Šajā formā pirmajā un otrajā punktā Jūs redzēsiet izvēlētā ceļojuma detaļas, proti, izvelēto viesnīcu un transporta pakalpojuma aprakstu. Trešajā punktā Jūs varat izvēlēties papildpakalpojumus no piedāvātā saraksta. Lai pievienotu nākamo pakalpojumu, nospiediet „+Pievienot papildpakalpojumu” un parādīsies vēl viens izvēles saraksts. Ceturtajā punktā Jūs varat precizēt ceļotāju skaitu, kuriem ir nepieciešami papildpakalpojumi, ja tie ir vairāki (pēc noklusējuma ir 1 ceļotājs).
Nākamajos laukos Jums būs jāievada informācija par visiem ceļotājiem, kā arī pasūtītāja kontakta informāciju. Tālruņa numurs un elektroniskā pasta adrese ir obligāta informācija, kas ļaus mums sazināties ar Jums, ja tas būs vajadzīgs. Aizpildiet lauku „Komentāri”, ja Jums ir īpašas vēlmes vai jautājumi mums. Par ceļojumu apdrošināšanu mēs Jums pastāstīsim atsevišķā jautājumā. Nospiežot pogu „Rezervēt”, Jūs piekrītat līguma noteikumiem un nosūtat pieteikumu mums.
Ekskursiju ceļojumi
Ekskursiju ceļojumu rezervēšanas kontakta forma ir līdzīga augstāk aprakstītajai, taču tajā ir dažas īpatnības, par kuram mēs vēlamies Jums pastāstīt. Nepieciešamo ceļotāju skaitu Jūs varat izvēlēties sadaļā „Ceļotāji”, nospiežot pogu „Pievienot ceļotāju” tik reizes, cik vajag. Turpat katram ceļotājam Jūs varat izvēlēties papildvietu autobusā (ja pie atbilstošas izvēles rūtiņas ir norādīta cena). Piemaksu par vienvietīgo numuru Jūs varat izvelēties pie papildpakalpojumiem kontakta formas 3.punktā.
Es pasūtīju ceļojumu. Kas notiek tālāk?
Pēc tam, kad Jūs nosūtīsiet pieteikumu, uz Jūsu elektronisko pastu automātiski tiks nosūtīts atbilstošs paziņojums, kas arī nozīmē, ka Jūsu pieteikums ir reģistrēts mūsu sistēmā. Ja paziņojums neatnāk stundas laikā, labāk sazināties ar mums, jo visticamāk kaut kas nogāja greizi. Nekautrējieties mums zvanīt vai rakstīt, mēs esam ieinteresēti Jums palīdzēt.
Pēc pieteikuma saņemšanas mēs pārbaudīsim tajā norādīto datu pietiekamību un apskatīsimies tūrisma operatora rezervēšanas sistēmā, vai Jūsu izvēlētais ceļojums ir pieejams. Mēs varam sazināties ar Jums, it īpaši, ja Jūs pieprasāt nestandarta izvietojumu standarta numurā, kad būtu jāizrunā ar Jums papildu guļamo vietu esamību un veidus atkarībā no viesnīcas iespējām. Mēs ņemsim vērā Jūsu komentāros norādītās vēlmes, taču jārēķinās, ka ne vienmēr būs iespējams tās apmierināt.
Mēs veiksim ceļojuma rezervēšanu tūrisma operatora rezervēšanas sistēmā un gaidīsim apstiprinājumu. Tūrisma operators, pamatojoties uz pieteikto informāciju un ņemot vērā iespējas, apstiprina Aģentūrai tūrisma pakalpojuma sniegšanu ar Aģentūru noslēgtajā līgumā noteiktajos termiņos (parasti 24 stundu laikā), bet ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā, skaitot no Pieteikuma saņemšanas dienas.
Kas notiek, ja rezervācija netiek apstiprināta?
Tūrisma pakalpojuma neiespējamības gadījumā Tūrisma operators nosūta Aģentūrai, un Aģentūra pa elektronisko pastu nosūta Jums rezervācijas apstiprinājuma atteikumu vai piedāvā piemērotu alternatīvu pakalpojumu. Alternatīva pakalpojuma nosacījumu derīguma termiņš ir 48 stundas, ja Jums nosūtītajā elektroniskā pasta vēstulē nav noteikts citādi, pēc kura iztecēšanas gan sākotnējais pieteikums, gan alternatīvais piedāvājums zaudē spēku bez atsevišķa Aģentūras paziņojuma.
Kas notiek pēc tam, kad rezervācija tiek apstiprināta?
Ja Tūrisma operators apstiprina Jūsu pieteikumu pilnībā vai daļēji (piemēram, apstiprinot ceļojumu kopuma, nav apstiprinātas Klienta norādītās papildus prasības attiecībā uz ēdināšanu, izmitināšanu utt.), Aģentūra pa elektronisko pastu nosūta Jums apstiprinošo vēstuli, kas satur saiti uz Aģentūras interneta vietni rezervēšanas pabeigšanai un maksājuma veikšanai. Gadījumā, ja ceļojuma apmaksa ir veicama divos maksājumos, Aģentūra katram maksājumam nosūta Jums elektroniskā pasta vēstuli ar minēto saiti.
Apstiprinošajai elektroniskā pasta vēstulei Aģentūra pievieno Tūrisma operatora rezervēšanas sistēmā sagatavoto līgumu (ar nosaukumu „Līgums par tūrisma pakalpojumu sniegšanu”, „Līgums par tūrisma pakalpojumu rezervēšanu” vai ar citu pēc būtības līdzīgu nosaukumu) un tā pielikumus, Noteikumus utt, ja tas ir piemērojams, ka arī rēķinu.
Tūrisma operators nodrošinās tikai viņa Aģentūrai apstiprinātu pakalpojumu apjomu un tikai apstiprinātās Jūsu papildus prasības, kas iekļautas apstiprinošajai vēstulei pievienotajā Tūrisma operatora rezervēšanas sistēmā sagatavotajā līgumā. Jums ir nepieciešams rūpīgi pārbaudīt minēto informāciju pirms piekrišanas līguma nosacījumiem un neatbilstību vai neskaidrību gadījumos savlaicīgi sazināties ar Aģentūru.
Kādā veidā es varu apmaksāt pakalpojumu?
Pakalpojumu Jūs varat apmaksāt tikai bezskaidrā naudā Aģentūras interneta vietnē (par to tiek piemērota Darījuma apstrādes komisija) vai ar bankas pārskaitījumu. Taču abos gadījumos Jums obligāti būs jāaiziet pēc elektroniskā pasta vēstulē norādītās saites, lai piekristu līguma nosacījumiem ar automatizētiem līdzekļiem Aģentūras interneta vietnē. Tikai šajā gadījuma līgums būs spēkā un Jūs varēsiet saņemt ceļojumam nepieciešamos dokumentus.
Aģentūras interneta vietnē var samaksāt ar VISA un MasterCard maksājumu kartēm, kā arī Swedbank, Nordea, Citadele un SEB banka internetbankas palīdzību (bank-link).
Kādi dokumenti dod tiesības uz pakalpojumu saņemšanu?
Pēc pakalpojuma pilnas samaksas uz savu elektronisko pastu Jūs saņemsiet Pakalpojumu apliecinošu dokumentu. Atkarībā no ceļojuma un tūrisma operatora šiem dokumentiem var būt dažādas formas. Tas var būt vaučers, rezervācijas apstiprinājums, līgums ar tam pievienoto ceļojuma programmu vai cits dokuments. Lūdzu sekojiet instrukcijām, kuras Jūs saņemsiet kopā ar dokumentu. Parasti Jums būs jāizdrukā dokuments tik eksemplāros, cik būs norādīts pievienotajā vēstulē vai dokumentā.
Aģentūra pēc saviem ieskatiem nosaka termiņu, kurā Pakalpojumu apliecinošs dokuments tiek nodots Jums, bet ne vēlāk ka līdz ceļojuma sākumam. Aģentūra patur tiesības nenodot Pakalpojumu apliecinošu dokumentu, kamēr nav saņemta pilnīga apmaksa par Tūrisma pakalpojumu.
Vai es varu pasūtīt arī ceļojuma apdrošināšanu?
Ceļojumu rezervēšanas kontakta formā tiešsaistē Jums tiks dota iespēja par papildus samaksu iegādāties ceļojuma apdrošināšanu. Šim nolūkam Jums jāatķeksē atbilstoša izvēles rūtiņa kā parādīts attēlā zemāk.
Pēc tam, kad Jūs saņemsiet apstiprinošo e-pastu un aiziesiet pēc apmaksas saites, atvērsies logs, kurā Jums tiks dota iespēja izvelēties apdrošināšanas kompāniju, noformēt un apmaksāt apdrošināšanas polisi tiešsaistē.