Booking.com

Vai es varu rezervēt numuru jau šim vakaram?

Protams! Ja Jūs rezervējat šim vakaram, pievērsiet papildu uzmanību noteikumiem un informācijas ievadīšanai. Daudzas naktsmītnes ļauj Jums rezervēt šim vakaram bez kredītkartes. Ja Jūs tomēr ievadāt kredītkartes informāciju pēdējā brīža rezervējumam, pārbaudiet visu informāciju un kredītkartes derīgumu, jo var nebūt pietiekami daudz laika, lai nepieciešamības gadījumā ar Jums sazinātos. 

 

Vai es varu rezervēt viesnīcu tikai dienas vajadzībām?

Nē, minimālais rezervējuma laiks ir viena nakts. Booking.com iespējams rezervēt tikai viesnīcas numurus, nevis sanāksmju un konferenču telpas. 

 

Kā es varu veikt rezervējumu grupai?

Daudzas Booking.com pieejamās viesnīcas piedāvā nakšņošanu grupām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka grupām paredzēto numuru skaits katrā viesnīcā ir atšķirīgs. Grupu rezervējumiem var tikt piemēroti īpaši noteikumi. Jūs variet iepazīties ar šo informāciju sadaļā Viesnīcas noteikumi.

 

Vai cenas attiecas uz personu vai uz istabu?

Visas cenas tiek norādītas par numuru uz visu uzturēšanās laiku, ja vien nav paziņots citādi numura un numura veida aprakstā. 

 

Kas ir iekļauts un kas nav iekļauts cenā?

Norādītie pakalpojumi, kas atrodas zem numura veida, ir iekļauti numura cenā. Lai apskatītu pakalpojumus, nospiediet uz numura nosaukuma. Jūs varat apskatīt, vai brokastis un citi pakalpojumi (piemēram, nodokļi) ir iekļauti numura cenā, pārvietojot kursoru pār tekstu kolonnā 'Noteikumi'. Šī informācija ir iekļauta arī jūsu apstiprinājuma e-pastā un ‘Mans Booking.com’. 

 

Vai man jāmaksā rezervēšanas maksa?

Nē, rezervēšanas pakalpojums ir bezmaksas. . 

 

Ko nozīmē pārsvītrotā viesnīcas cena, kas norādīta blakus manam numura veidam?

Pārsvītroto cenu atlaide ir aprēķināta, ņemot vērā naktsmītnes pašreizējo trešo augstāko cenu par numuriem, kuriem ir tādi pat rezervēšanas nosacījumi 30 dienu intervālā ap Jūsu reģistrēšanās datumu (15 dienas pirms un 15 dienas pēc). Ja gadījumā no šodienas līdz plānotajam reģistrēšanās datumam ir mazāk kā 15 dienas, tad aprēķinam izmanto attiecīgo dienu skaitu pēc reģistrēšanās datuma, lai kopā iegūtu 30 dienu periodu. 

 

Lai nodrošinātu godīgu salīdzinājumu, vienmēr tiek izmantoti tie paši rezervējuma nosacījumi (ēdienreizes, atcelšanas noteikumus un numura veidu). Tas nozīmē, ka Jūs nakšņosiet tajā pašā numurā, bet par zemāku cenu, salīdzinot ar citiem reģistrēšanās datumiem noteiktajā laika periodā. 

 

Vai man ir jāmaksā pilna cena par manu bērnu (-iem)?

Informācija par bērniem atrodas sadaļā "Viesnīcas noteikumi". Lūdzu, ņemiet vērā:

  • Papildu izmaksas par bērniem, ja tādas tiek piemērotas, nav iekļautas kopējā rezervējuma cenā.
  • Rezervējuma veikšanas laikā, lūdzu, norādiet savu prasību pēc papildgultas/bērnu gultiņas sadaļā Īpašas prasības.
  • Ja jūs jau veicāt savu rezervējumu, vienkārši nospiediet uz saites, kas ir norādīta jūsu apstiprinājuma e-pastā un Mans Booking.com, lai pieprasītu papildgultu.

Iesakām sazināties ar viesnīcu pirms ierašanās, lai garantētu Jūsu prasību. Viesnīcas kontaktinformācija ir norādīta Jūsu apstiprinājuma e-pastā.

 

Vai es drīkstu pieprasīt papildgultu numurā un vai par to būs jāmaksā papildus?

Informācija par papildgultām ir atrodama "Viesnīcas noteikumos". Lūdzu, ņemiet vērā:

  • Ja tiek piemērotas papildu izmaksas, tās nav iekļautas rezervējuma cenā.
  • Rezervējuma veikšanas laikā, lūdzu, norādiet savas vajadzības saistībā ar papildgultām/bērnu gultiņām sadaļā Īpašas prasības.
  • Ja jūs jau veicāt savu rezervējumu, vienkārši nospiediet uz saites, kas ir norādīta jūsu apstiprinājuma e-pastā un Mans Booking.com, lai pieprasītu papildgultu.

Iesakām sazināties ar viesnīcu pirms ierašanās, lai garantētu jūsu prasības izpildi. Viesnīcas kontaktinformācija ir norādīta jūsu apstiprinājuma e-pastā.

 

Ko nozīmē "neatmaksājams" vai "bezmaksas atcelšana"?

Naktsmītne katram numuram piemēro dažādus noteikumus.

  • Noteikums "neatmaksājama iemaksa" nozīmē, ka tiks piemērota maksa gadījumā, ja Jūs vēlaties atcelt vai mainīt rezervējumu. Attiecīgā maksa ir minēta numura noteikumos, kā arī Jūsu rezervējuma apstiprinājumā.
  • Noteikums "bezmaksas atcelšana" nozīmē, ka Jūs naktsmītnes noteiktajā laika periodā varat mainīt vai atcelt savu rezervējumu bez maksas. Attiecīgais laika periods ir minēts numura noteikumos, kā arī Jūsu rezervējuma apstiprinājumā (piemēram, "jūs varat atcelt X dienas iepriekš" vai "jūs varat atcelt pirms datuma Y plkst. ZZ:ZZ").

 

Vai ir iespējams veikt rezervējumu bez kredītkartes?

Derīga kredītkarte ir nepieciešama, lai veiktu rezervējumu lielākajā daļā viesnīcu. Jūs varat arī izmantot citas personas kredītkarti, ja esat saņēmis atļauju. Šādā gadījumā, lūdzu, veicot rezervējumu, norādiet īpašo prasību sadaļā kredītkartes īpašnieka vārdu, kā arī to, ka esat saņēmis atļauju. 

 

Kādēļ man ir jāuzrāda mana kredītkartes informācija?

Vairumā gadījumu Booking.com pieprasa Jūsu kredītkartes informāciju tikai tāpēc, lai Jūsu vārdā garantētu naktsmītnei Jūsu rezervējumu. Iespējams, naktsmītne var pārbaudīt (priekšautorizēt) Jūsu kredītkarti, lai pārliecinātos, ka tā ir derīga un ka tajā ir pietiekami daudz naudas. Pēc šīs pārbaudes visa summa būs Jums atkal pieejama. Dažos gadījumos Jūsu kredītkartes informācija var tikt izmantota, lai rezervēšanas brīdī ieturētu maksājumu. No Jūsu kredītkartes tiks ieturēts maksājums tikai tad, ja jūs rezervējāt numuru ar priekšapmaksu vai ja ir pārkāpti rezervējuma atcelšanas noteikumi, kurus ir iespējams izlasīt sadaļā 'Naktsmītnes noteikumi' un nosacījumos numuru aprakstos. 

 

Vai es varu maksāt ar debetkarti?

Parasti viesnīcas nepieņem debetkarti, lai garantētu rezervējumu. Tomēr ir arī izņēmumi. Rezervējuma veikšanas laikā jūs varēsiet redzēt, vai tas ir iespējams. 

 

Naktsmītne ir iekasējusi naudu no manas kredītkartes. Kas man ir jādara?

Maksa, ko jūs redzat savā kredītkartē, varētu būt viena no šīm:

  • Priekšautorizācija - tā tiek veikta tikai tāpēc, lai pārbaudītu jūsu kredītkartes derīgumu. Šajā gadījumā jūsu kredītkartē uz laiku tiek 'bloķēta' nauda tādā apjomā, kas atbilst jūsu rezervējuma summai. Šī summa tiks 'atbloķēta' pēc noteikta laika perioda, kas ir atkarīgs no naktsmītnes un uzņēmuma, kas ir izdevis jūsu kredītkarti.
  • Priekšapmaksa - rezervēšanas laikā dažas naktsmītnes pieprasa priekšapmaksu. Šis noteikums ir skaidri norādīts rezervējuma veikšanas laikā, kā arī jūs to varat redzēt savā rezervējuma apstiprinājuma e-pastā. Ja jūsu rezervējumu ir iespējams atcelt bez maksas un jūs izvēlaties to atcelt, šī summa jums tiks atmaksāta.

Ja Jums šķiet, ka nauda no jums tika iekasēta nepamatoti, Booking.com Klientu apkalpošanas centrs priecāsies Jums atrast vislabāko iespējamo risinājumu. Sazinoties, ludzu, norādiet sava rezervējuma numuru un informāciju par iekasēto maksu. Jūsu vārdā mēs risināsim šo situāciju tālāk.

 

Kāda ir starpība starp priekšautorizāciju un faktisku maksājumu no manas maksājumu kartes?

Priekšautorizācija ir izplatīta, bet tā bieži tiek jaukta ar faktiskiem maksājumiem. Samaksa par pirkumiem veikalos tiek nekavējoties atskaitīta no Jūsu maksājumu kartē pieejamajiem līdzekļiem, bet priekšautorizācija ir pagaidu aizturējums. Tās ilgums var atšķirties, un Jūsu maksājumu kartes iestāde var sīkāk paskaidrot priekšautorizācijas procesu. 

 

Vairumā gadījumu naktsmītne veiks Jūsu maksājumu kartes priekšautorizāciju pilnā Jūsu rezervējuma apmērā. Reizēm aizturējums var būt nedaudz lielāks par Booking.com mājas lapā uzrādīto maksu. Ja tas notiek, naktsmītne var paskaidrot tā iemeslus. 

 

Jūsu maksājumu kartes bilance tiks uz laiku samazināta pilnā Jūsu rezervējuma apmērā. Iespējams, Jūs redzēsiet savā maksājumu kartes konta kopsavilkumā “pagaidu darījumus”. Ja jūs neesat drošs, vai Jūsu maksājumu kartei ir veikta priekšautorizācija, gan naktsmītne, gan maksājumu kartes iestāde var to pārbaudīt un apstiprināt. 

 

Vai kredītkartes informācija ir drošībā?

Booking.com izmanto drošu sistēmu jūsu rezervējumiem:

  • Jūsu privātie dati un kredītkartes informācija ir kodēta.
  • Serverī tiek izmantotas ‘Secure Socket Layer’ (SSL) tehnoloģijas - tiešsaistes industrijas standarts.
  • SSL sertifikātu ir izdevusi atbildīgā institūcija Thawte.

 

Vai es varu samaksāt par viesnīcu ar citu kredītkarti, nevis ar to, ar kuru veicu rezervējumu?

Vairuma gadījumu viesnīca pieņems maksājumu par uzturēšanos no citas kredītkartes vai skaidrā naudā. Lūdzu, pārbaudiet, vai cita kredītkarte vai skaidra nauda tiks akceptēta no viesnīcas puses.  

 

Kā es tieku informēts, ka mans rezervējums ir pabeigts?

Uzreiz pēc rezervējuma pabeigšanas tiek parādīta apstiprinājuma lapa. Šajā lapā ir norādīta visa rezervējuma informācija, tostarp rezervējuma numurs un PIN kods, ar kuru varat piekļūt tiešsaistes apstiprinājumam 'Mans Booking.com’. Booking.com arī nosūtīs Jums apstiprinājuma e-pastu, kur ir norādīta visa Jūsu rezervējuma informācija. 

 

Ko nozīmē mans PIN kods un kādēļ man ir tāds vajadzīgs?

 

Jūsu PIN kods ir 4 ciparu numurs jūsu rezervējuma apstiprinājumā, kas kopā ar rezervējuma numuru nodrošinās Jums piekļuvi Mans Booking.com. Mans Booking.com Jūs varat apskatīt, mainīt vai atcelt savu rezervējumu. Lūdzu, glabājiet savu PIN kodu slepenu. 

 

Esmu rezervējis viesnīcu, bet nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu. Kas man ir jādara?

Lūdzu, pārbaudiet savas ienākošās vēstules un surogātpastu jūsu norādītajai e-pasta adresei. Lai apskatītu apstiprinājumu Jūsu rezervējumam, jūs varat izmantot arī Mans Booking.com, ienākšanai kurā Jums būs nepieciešams rezervējuma numurs un PIN kods. Rezervējuma numurs un PIN kods pēc Jūsu rezervējuma veikšanas tika norādīts apstiprinājuma lapā. 

 

Kā es varu pieprasīt īpašus pakalpojumus? Piemēram, numuru ar skatu uz jūru, 2 atsevišķas gultas, numuru noteiktā stāvā vai ēdienu īpašām uztura vajadzībām?

 

Kad aizpildiet sadaļu “Kontaktinformācija”, lūdzu, pievienojiet savu prasību sadaļā “Īpašas prasības”. Kad esat saņēmis savu rezervējuma apstiprinājuma e-pastu, lūdzu, sazinieties ar viesnīcu personīgi, lai pārliecinātos, ka Jūsu prasības tiks izpildītas. 

 

Kādi ir viesnīcas reģistrēšanās un izrakstīšanās laiki?

Reģistrēšanās un izrakstīšanās laiki katrai viesnīcai ir atšķirīgi. Informāciju varat atrast sadaļā “Viesnīcas noteikumi”, kas atrodas viesnīcas lapas lejasdaļā, kā arī Jūsu apstiprinājuma e-pastā.

 

Es ieradīšos agrāk / vēlāk par noteikto reģistrēšanās laiku. Vai es tik un tā varēšu reģistrēties?

Jūs varat pieprasīt agro / vēlo reģistrēšanos vairākos veidos:

  • Jūs varat norādīt plānot reģistrēšanās laiku rezervējuma veikšanas laikā.
  • Jūs varat pārvaldīt savu rezervējumu tiešsaistē, lai pieprasītu reģistrēšanos ārpus parastā reģistrēšanās laika.
  • Jūs varat sazināties tieši ar naktsmītni, izmantojot sava rezervējuma apstiprinājumā norādīto kontaktinformāciju.

 

Lūdzu, ņemiet vērā, ka ne vienmēr naktsmītne var izpildīt Jūsu prasību, taču, ja vien tas būs iespējams, ar prieku sagatavos Jūsu numuru jau agrāk. Ja jūs ierodaties vēlu naktī, iespējams, ka uz vietas nav neviena, kas Jūs varētu sagaidīt, tāpēc, šādos gadījumos vienmēr ir labāk to saskaņot tieši ar naktsmītni. 

 

Es vēlos izrakstīties vēlāk par noteikto laiku. Kas man jādara?

Vienošanās par vēlāku izrakstīšanās laiku rezervējuma veikšanas procesā nav iespējama, jo nav paredzama naktsmītnes noslogotība. Mēs iesakām ierašanās laikā laikā pajautāt naktsmītnes reģistratūrā, vai vēlāka izrakstīšanās ir iespējama. Lūdzu, ievērojiet, ka par to var būt jāmaksā papildus. 

 

 

Kā var uzzināt, vai ir atļauts ierasties viesnīcā ar mājdzīvniekiem?

Tas, vai ir iespējams uzturēties viesnīcā ar mājdzīvniekiem, vienmēr ir norādīts viesnīcas lapas sadaļā “Viesnīcas noteikumi”.

 

Es varu izvēlēties tikai nesmēķētāju numuru, bet es vēlos numuru smēķētājiem. Kā es varu pieprasīt smēķētāju numuru?

Ja sarakstā ir norādīti nesmēķētāju numuri, tas nozīmē, ka viesnīca nepiedāvā smēķētāju numurus. 

 

Vai es varu atcelt vai mainīt savu rezervējumu, izmantojot Booking.com?

Jā, tas ir viegli. Jūs varat atcelt vai mainīt savu rezervējumu, izmantojot pašapkalpošanās iespēju ‘Mans Booking.com’. Lūdzu, pirms izmaiņu veikšanas pārbaudiet naktsmītnes rezervējuma atcelšanas noteikumus. Uz neatmaksājamiem numuriem vai citiem speciāliem piedāvājumiem var tikt attiecināti citi atcelšanas noteikumi. Numura specifiskie atcelšanas noteikumi ir atrodami blakus numura veidam, sadaļā "Noteikumi". 

 

Parasti Jūs varat atcelt vai mainīt savu rezervējumu 24 stundas pirms ierašanās. Sadaļā "Viesnīcas noteikumi" varat apskatīt viesnīcas noteikumus un pārbaudīt, vai tā iekasēs atcelšanas maksu. Šī informācija ir norādīta arī Jūsu apstiprinājuma e-pastā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka "neatmaksājama depozīta" un "īpašo piedāvājumu" gadījumos tiek piemēroti atšķirīgi atcelšanas noteikumi. 

 

 

Kā es varu uzzināt, ka mans rezervējums ir atcelts?

Kad esat atcēlis savu rezervējumu, Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Ja nesaņemat atcelšanas apstiprinājuma e-pastu, lūdzu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi, lai pārliecinātos, ka e-pasts nav nokļuvis tur. Ja neesat saņēmis atcelšanas e-pastu, lūdzu, sazinieties ar Booking.com. 

 

Vairak informācijas: sk. Booking.com.

 

Pieraksties mūsu jaunumiem:
Seko mums: Facebook Linked In В контакте

Sazinies ar mums
Drošības kods
Pašizolācijas termiņš ir samazināts līdz 10 dienām | No 26. septembra pašizolācija ir nepieciešama, atgriežoties no visām ES valstīm | Starptautiskie pasažieru pārvadājumi no Latvijas netiek veikti ar: Andoru, Spāniju, Franciju, Čehiju un valstīm ārpus EU, izņemot Tunisiju, Kanādu, Gruziju, Japānu, Ruandu, Urugvaju, Dienvidkoreju, Austrāliju, Jaunzēlandi, Taizemi