Aktuāli
Aviācijas industrijas tirgus izpētes un analīzes izdevuma "OAG Aviation Solutions" (OAG) veidotajā 2015.gada punktualitātes reitingā pirmo vietu atkal ieņem "airBaltic", kurai 2015.gadā 94,39% reisu ieradās pēc grafika. Otrajā vietā ierindojas Panamas lidsabiedrība "Copa" ar 91,69% laikā ieradušos reisu, kam seko Brazīlijas pārvadātājs "Azul" ar 90,44%. Starp desmit pasaules punktuālākajām aviosabiedrībām ir četras Eiropas aviokompānijas - "airBaltic" (1.vieta), "Finnair" (6.vieta), "Austrian Airlines" (8.vieta) un "LOT Polish" (10.vieta).
Vieta | Pārvādātājs |
Vidējā punktualitāte 2015.gadā |
---|---|---|
1 | airBaltic | 94.39% |
2 | Copa Airlines | 91.69% |
3 | Azul | 91.03% |
4 | Japan Airlines | 90.44% |
5 | All Nippon Airways | 89.65% |
6 | Finnair | 89.52% |
7 | TAM | 89.50% |
8 | Austrian Airlines | 89.28% |
9 | Hawaiian Airlines | 89.11% |
10 | LOT - Polish Airlines | 88.88% |
11 | Virgin Australia | 88.56% |
12 | KLM | 88.45% |
13 | SAS | 88.21% |
14 | Monarch Airlines | 88.18% |
15 | Qantas Airways | 88.08% |
16 | Iberia | 87.53% |
17 | Flybe | 87.47% |
18 | Air New Zealand | 87.33% |
19 | Qatar Airways | 87.12% |
20 | Norwegian Air Shuttle | 86.67% |
Avots: OAG On-time performance results for airlines and airports, January 2016
"Aviokompānijas grafiks ir svarīgākais elements tam, ko pērk ceļotājs - pasažieriem ir jāspēj plānot ar reāliem un uzticamiem ierašanās un savienojuma laikiem," paziņoja OAG izpilddirektors Džons Grants. "Šajā digitālajā laikmetā pasažieriem ir pieejams vairāk datu nekā jebkad agrāk. Ceļotāji tikpat viegli kā aviokompānija un lidostas personāls var redzēt informāciju par reisu kavēšanos."
Grants arī norādījis, ka aviokompāniju un lidostu punktualitātei ir nozīmīga loma šajā nozarē, jo nākotnē tā var radīt pozitīvas izmaiņas aviācijā. Salīdzināšanas rīks esot spēcīgs galvenais darbības rādītājs, kas palīdz veiksmīgi pasniegt produktus ceļotājiem. "Ārkārtīgi lieli apsveikumi visiem "airBaltic" komandā. Izcīnīt uzvaru vienreiz ir lieliski, taču paveikt to divus gadus pēc kārtas mūsu nozarē ir satriecošs rezultāts un pierādījums sekmīgai kompānijas vadībai un visiem darbiniekiem," apgalvojis Grants.
Lidsabiedrībā skaidro, ka "airBaltic" bija pirmā aviokompānija Eiropā, kas 2009.gadā ieviesa laicīgas ielidošanas garantiju. Šī apdrošināšana piedāvā papildu ieguvumus tajos retajos gadījumos, kad aizkavēšanās ir notikusi. "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss savukārt norāda, ka lidsabiedrības klienti var paļauties uz punktuāliem lidojumiem. "airBaltic" komanda ir lepna, ka esam spējuši sasniegt šo rezultātu otro gadu pēc kārtas, jo sevišķi tāpēc, ka TOP 10 sarakstā mēs redzam mazāk Eiropas aviokompāniju salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu", uzsver Gauss.
"OAG Aviation Solutions" (OAG) ir Lielbritānijas, 1996.gadā dibinātā privātkompānija, kas sniedz digitālo informāciju un informācijas risinājumus aviokompānijām, lidostām, valdību aģentūrām un ar tūrismu saistītajām kompānijām. OAG uztur datu bāzi, kas iekļauj nākotnes un vēsturisko lidojumu detaļas saistībā ar 900 aviokompānijām un vairāk par 4 000 līdostu.
Avots: lat.mixnews.lv / www.oag.com / Wikipedia