Rezervācija un apmaksa

Kā lietot Jūsu servisu?

Pasūtījuma process sastāv no 5 soļiem, kas redzami šajā zīmējumā:

Pec šīs saites Jūs atradīsiet aviobiļešu tirdzniecības servisa lietošanas instrukciju un dažus padomus, lai Jūsu ceļojums būtu patīkams un nesagādātu problēmas. 

 

Pasūtīšanas laikā esmu pieļāvis kļūdu, ko lai es daru?

Ja esat pamanījis kādu kļūdu, lūdzu sazināties ar mums telefoniski vai ar elektroniskā pasta palīdzību cik ātri vien iespējams.

 

Kas ir iekļauts un kas nav iekļauts aviobiļetes cenā?

Meklēšanas rezultātā izvadītā cena iekļauj lidojuma tarifu, papildmaksas, nodevas un citus maksājumus (ja netiek sniegta speciāla atruna), bet neiekļauj papildpakalpojumu maksu (piemēram, maksu par bagāžu, ja tā nav iekļauta cenā) un darījumu apstrādes komisiju par maksājumiem tiešsaitē.


Lai salīdzinātu piedāvājumus un to nosacījumus, ir nepieciešams ieiet izvelētajā piedāvājumā ar pogu „Rezervēt” un izpētīt cenā ietilpstošo pakalpojumu klāstu. Cenai ir iespējams apskatīties tās struktūru, tai skaitā lidojuma tarifu un nodokļus un citas papildmaksas.


Darījumu apstrādes komisijas apmērs tiek apspoguļots maksājuma posmā, tas ir atkarīgs no izvēlētā maksājuma veida un var būt fiksēts vai noteikts procentos no maksājuma summas. Ar šīs komisijas apmēru var iepazīties arī Aģentūras cenrādī. 

 

Aviokompānijas lidostā var piemērot papildus nodokļus vai maksas, piem., maksu par vēlamo vietu, reģistrāciju utt.

 

Vai aviobiletes cena var izmainīties?

Vietu pieejamība par piedāvāto cenu ir ierobežota un vieta var nebūt pieejama, ja maksājums par noteikto vai kādu citu lidojumu tiks veikts vēlāk. Lidojuma cena var mainīties kamēr aviobiļete nav pirkta un maksājums nav veikts. Pasūtījuma cena un citi nosacījumi nav galīgi kamēr Klients nesaņem rezervēšanas apstiprinājumu. 

 

Kam vajadzētu pievērst uzmanību pirms pasūtījuma uzsākšanas?

Pirms aviobiļetes rezervēšanas Aģentūra stingri iesaka iepazīties ar šādu informāciju:

  • Aviokompānijas pasažieru un bagāžas pārvadāšanas noteikumi, kurus Pārvadātājs publicē savā mājas lapā.
  • Attiecība uz bagāžu jāiepazīstas gan ar rokas bagāžas, gan nododamās bagāžas pārvadāšanas nosacījumiem, pievēršot uzmanību tas pieļaujamiem izmēriem un svaram.
  • Vai pārsēšanās laiks, ja lidojums nav tiešais, ir pietiekams, ņemot vērā iespējamo kavēšanos un citus apstākļus, piemēram, bagāžas saņemšana un reģistrēšana nākamajam lidojumam. 
  • Vai izlidošanas lidosta tranzīta pilsētā sakrīt ar ielidošanas lidostu, pretējā gadījumā Klientam/Pasažierim pašam jānodrošina transfērs uz izlidošanas lidostu. 
  • Biļešu iegādes, atcelšanas un izmaiņas nosacījumi.
  • Piedāvātie papildpakalpojumi, kurus var izvēlēties pirms aviobiļetes rezervēšanas. 
  • Aviokompāniju noteiktās tiesības atteikt Jums iekāpšanu lidmašīnā vai pārvadāšanu, ka arī citi Pārvadātāju noteikumi attiecībā uz uzvedību lidmašīnā, elektronisko ierīču izmantošanu, smēķēšanu un alkohola lietošanu, reisu atcelšanu un kavēšanos utt.

 

Vai mēs sēdēsim kopa, ja divi pasažieri iekļauti viena pasūtījumā?

Ja visi pasažieri iekļauti vienā pasūtījumā, aviokompānijas cenšas tos apvienot kopā. Tomēr, retos gadījumos (ja biļetes tika iegādātas tieši pirms lidojuma vai arī ir liels pasažieru skaits) Jūs varat tikt iesēdināts citā vietā. Ja Jūs vēlaties iegādāties konkrētas sēdvietas, Jūs to varat darīt par papildus samaksu.

 

Vai varu saņemt rēķinu?

Jā. Rēķinus varat pasūtīti, sazinoties ar mums telefoniski vai ar elektroniskā pasta palīdzību.

 

Kādi apmaksas veidi ir pieejami?

Aviobiļeti var apmaksāt tikai bezskaidrā naudā: ar bankas pārskaitījumu, VISA un MasterCard maksājumu karti, Paysera vai Swedbank, SEB Banka, Nordea un Citadele banka internetbanku (bank-link). Precīzs maksāšanas līdzekļu saraksts pieejams pasūtījuma apmaksas posmā. Tā kā aviobiļetes cena var mainīties, mēs iesakām veikt apmaksu pēc iespējas ātrāk.

 

Ko darīt, ja savā elektroniskajā pastā neesmu saņēmis informācija, bet no mana konta jau ir norakstīta nauda?

Ja no Jūsu konta ir norakstīta nauda, tad biļete jau ir iegādāta. Ja neesat saņēmuši apstiprinājuma vēstuli, neaizmirstat ieskatīties Jūsu elektroniskā pasta konta Surogātpasta (Spam) mapē. Ja vēstule ar apstiprinājumu par biļetes iegādāšanos nav atrodama arī tur, iespējams esat kļūdījies datu ievadīšanas procesā. Tādā gadījumā lūdzam sazināties ar mums.

 

Pieraksties mūsu jaunumiem:
Seko mums: Facebook Linked In В контакте

Sazinies ar mums
Drošības kods
No 2021. gada 1. oktobra ieceļošanai Apvienotajā Karalistē ES pilsoņiem tiek atzīta tikai pase, ID kartes vairs netiks atzītas par derīgu ceļošanas dokumentu. Vairāk informācijas lūdzam skatīt mūsu vietnes ziņās.